Nu är hösten verkligen här!

2009-09-29 @ 10:08:39
Nu är hösten här... & det märktes i morse, 8.3 grader ute :O. Min kropp hade fått en chock, en köld chock ;). Men jag gillar hösten till skillnad från många andra som tyvärr kan drabbas av höstdepparsjukan! Jajamensan!

Men min oootroligt smarta (& singel) kusin har en smart lösning på den sjukan. Ljusterapilampa! Oh yes! Den har jag provat, man blir blind...! I början i alla fall... som att titta rakt in i solen. Men man blir pigg som attans & glad. Man luras till att det är sommar & sol, sen går man ut & fryser arslet av sig. Bra kombination det där... ;)

Idag ska jag vara hundvakt åt yrvädret Chippen! Ni vet hunden som är kär i mig..:rolleyes: Åh jaa han vill pussas & kramas & kanske jucka lite på mitt högra ben. Men jag tror inte han vet hur man gör nu när han har fått saker & ting avklippta eller hur det nu går till.

Men om man gör en pistol av handen & säger pang, så lägger sig doggen ner & spelar död! *skrattar* Skitkul, jag skrattar mig fördärvad varje gång...

Men nu jäklar måste jag klä mig, lillasyster är på ingång...!


Tjoooheeej på diiiiiig!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0