Miniterroristen...!

2009-09-25 @ 10:58:29
Miniterroristen & jag ska ha underbart fredagsmys. :) Bara hon & jag hemma ikväll :thumbup: Vi ska äta godis & titta på film med tända ljus. Hon ska få somna i soffan har jag lovat.

Hon har bestämt följande: Köpa godis, köpa färdig grillad kyckling, spela My little pony på datorn, äta godis, äta mera godis, kanske äta lite mat, se film, sen kanske hon är trött. :rolleyes:

Sådär ja då var hennes dag planerad in i minsta detalj & klar! Vad ska ni göra? ;)
Hon är söt min lilla miniterrorist :rolleyes:...

Jag anar oråd ifrån vardagsrummet... jag hör oroväckande ljud där ifrån... :S. Vad gör den lilla terroristen?

Okeej... hon stod & såg ut som om ingenting hade hänt.. Hennes kommentar: Mamma jag har inte gjort nått..! Och då hade jag inte sagt något.. :rolleyes: Vad är hon skyldig till då? Det upptäcker jag nog snart...!

Nu hör jag vad hon gör...! Mina glasstenar!!!! TERRORIST!!!!

GAAAAAH!!!!

*Springer in till vardagsrummet*

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0