Måndag morgon..

2009-09-07 @ 07:24:32
Imorse gick vi upp 06.00 :O Jisses när jag gick JAG upp sååå tidigt? Jaja nu sitter jag här hemma hos mamma & dricker kaffe som en galning så jag inte somnar. ;)

Ska fixa lite idag så därför är jag hos mamma. Åkte hit innan S började jobba klockan 7.

Denna vecka är fullspäckad. Möten till höger & vänster, fika med 2 vänner, KBT & dop på söndag.

På lördag åker vi till Stockholm & gröna lund med Stipendiefonden på corren. Vi betalar endast 100 kr för inträde, åkband, mat & bussresan dit & hem. Det ni!!! Det ska bli riktigt spännande att se vad Lovisa ska tycka om det. En massa karuseller & skojiga saker. Jösses hon kommer att behöva koppel på sig för att jag inte ska tappa bort henne.

Men nu måste jag dricka mera kaffe :rolleyes:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0