Lovisa hos mormor...

2009-09-08 @ 22:47:26

Lovisa sover hos mormor inatt. Mamma ville ha henne så hon fick åka dit idag. Jag saknar henne sååå mycket just nu ;(.
Hon har tjatat heeela långa dagen om att det är lördag & att hon ska sova hos mormor & äta godis. :rolleyes:
Hon VET att det inte var lördag idag för på lördag ska vi till Stockholm med Stipendiefonden (pressgrannar AB) & Gröna Lund. Jag tror nog att hon sa att det var lördag bara för att se om hon kunde få godis ;). Och visst gick det hem... hos mormor :rolleyes:.

Barn...

Tidigare idag när jag var & hämtade henne på dagis så sa jag till henne att säga hejdå till fröknarna & säga att de ses på torsdag igen. hon sa: Hejdå, trevlig helg! :rolleyes: *skrattar*

Imorgon är det KBT som gäller... & en fika med en vän.. :)

Men nu är det bingen som gäller!

*springer dit*

Natti natti!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0