Lite fredagsmys...

2009-09-25 @ 23:30:28
Idag har vi haft mys hela dagen & kvällen jag & Lovisa. Hon fick köpa sitt eget godis & så valde hon en Tom&Jerry tidning också. Hon var så lycklig så! :) Hon skuttade runt i affären trallandes :världens bästa mamma! Underbart att få höra från ens dotter.

Sen har hon fastnat för spelet My little pony här på nätet. Man kan spela, göra tårtor & dekrorera dem, måla i en massa olika målarböcker osv... Totalt insnöad på det är hon :).

Men dagen har varit mysig i alla fall. Vi gottade oss med pizza, som jag inte har ätit på evigheter så det var riktigt gott måste jag säga. Men nu när jag har börjat att träna igen så har jag bara lov att synda en dag i veckan. Och den syndardagen blev idag :P.

I morgon ska vi till skäggetorps centrum för att hälsa på mumintrollet som ska vara där mellan 11-16. Något som hon har pratat om nu i snart en veckas tid sen hon såg en bild på dem & jag berättade att de skulle komma imorgon lördag.

För övrigt så bjuder nog inte helgen på nått särskilt... bara en vanlig helg. Tar den som den kommer...!

Men nu ska jag krypa ner i sängen med min SOLO & gotta mig i min ensamhet :).

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0