Hur är det möjligt?

2009-09-21 @ 22:41:47
Dagen i sig har gått bra idag. Den har knatat sig framåt & jag har hunnit med att tvätta, städa, laga mat, diska & stryka tvätt.

Men hur är det möjligt att ha ont med så hög morfindos som jag har idag??? Borde jag inte vara ganska smärtlindrad nu? Eller inte.. Men det ger sig väl antar jag! Jag litar på mina 2 läkare, jag har haft turen att fått de bästa läkarna när det gäller min skada.

Imorgon ska jag ta tag i kontoret ordentligt & en gång för alla. Jag har sagt det länge nu men nu jäklar ska det bli av. Tror jag i alla fall... jag kan väl åtminstonde få tro så :rolleyes:.
Jag ska i alla fall göra ett försök.. Men bara för att jag säger det så får jag väl en skitnatt & är astrött imorgon & orkar inte ens tänka tanken kontor överhuvudtaget. Så typiskt!

Men nu ska jag förbereda lite inför imorgon..

Sen är det upp klockan 7 som vanligt som gäller. Och jag är ju så hejdlöst pigg vid den tiden. Gärna innan första kaffe också. Vart tog mitt morgonpigga jag vägen??? Hmmm.... ska leta efter henne, den där pigga jäkeln...!! :)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0