...

2009-09-15 @ 22:25:13
.... trött ikväll. Och ont i halsen :S. Bådar inte gott, det var evigheter sen jag var sjuk. Och nu kommer alla höstförkylningar, influensor & gud vet vad mera. Inte tala om all skit Lovisa drar med sig hem. :rolleyes:

Japp bara att knarka panodil, nässpray & te i fall den olyckan är framme. Jag har hört att whiskey & honung ska vara bra... :rolleyes: Testa??? Tål att fundera på till morgondagen! Kan bli en rolig onsdag minsann! Allt kommer vara så hejdlöst roligt om man får kurera sig med lite whiskey & honung liksom.

Borde finnas på apoteket. Receptfritt dessutom men med högkostnadsskydd dock! Mycket bra. :thumbup: *smart*

Lovisa är ju rolig också... & smart enligt henne!
Hon sitter i mitt knä & spelar lite tvspel med sin gamla mamma. Tycker mor & dotter om. Jajamen! Mamma spelar & svär. Dotter tittar på & suger upp allt jag säger som en svamp. Imorgon ska jag jobba på att samla bra-mamma-poäng.

Hur som haver.. rätt som det är så fiser ungen som en hel karl! :O Hon asgarvar, jag säger att det är inte roligt & man gör inte så. Det är ju liksom inte trevligt.

Samtal mellan mor & dotter. L - Lovisa m - mamma

L: men det är roligt mamma!
M: Nej! Det räcker med pappa som fiser så täcket fastnar i taket. Han fiser sånna illaluktande gröna giftiga fisar.
L: Men mamma, min luktar gott & jag fiser rosa!
:rolleyes:

Skulle jag skratta eller gråta? Jisses! Vart får det allt i från???

Jag längtar tills en gammal galen klasskompis & jag ska ses efter 100 år! Lilla Lotta-Potta! :) Så kul att ha kontakt med henne igen.  Det är sådana småsaker som gör mig glad & lycklig!

Det är det jag alltid har sagt det är småsakerna & detaljerna som gör det!

Men nu ska jag ta mina detaljer & lägga mig i min grymt skööna säng & hångla lite med kudden min. ;)

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Johanna

hahaha heejjjaa fliiisan :D..

Jag hade asgarvat btw ;) :P

2009-09-18 @ 22:55:44

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0