En fantastisk underbar dag!

2009-09-23 @ 22:57:42
Helt underbart fantastisk har denna dag varit. Varför? Egentligen inget särskilt men jag har alltid älskat de små sakerna, de små detaljerna.

Jag har idag varit på utbildning, smörgåsskola & det var grymt roligt! 3 timmar gick snabbt som attans. Men som sagt jag älskade denna utbildning, jag gillar sånt här :).

Jag ser fram emot baristautblidningen härnäst :D.

Sen har jag ÄNTLIGEN kommit igång med träningen igen & kostvanorna har ändrats för min del. Idag var första träningspasset & det kändes såååå helt jäkla underbart skööööönt! Men jag kommer förmodligen ha en grym träningsvärk kommande dagar :rolleyes: Men det är det värt!!!

Lovisa har inte glömt bort att Mumintrollet kommer till Skäggetorp Centrum på lördag så jag har lovat henne att vi ska åka dit & hälsa på dem. Mammas lilla stora flicka...

Idag fick jag försöka att hålla mig för skratt... Hon har börjat att leka mycket för sig själv vilket är bra, en del av utvecklingen. I & med det så har hon även börjat att stöka ner sitt rum rejält emellanåt. Jag försöker att lära henne nu att hon måste städa upp efter sig. Jag hjälper självklart till men förutsatt att HON börjar. Men idag fick jag detta till svar: Men mamma det är fööööör mycket. Du måste hjälpa mig att städa!

No shit Sherlock! :rolleyes: Barn är smarta! FÖR smarta!

Imorgon väntar nästa träningspass...!

Men nu ska jag förbereda lite inför imorgon..

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0