Dumpanna eller idiot?

2009-09-30 @ 11:59:02
Ja det är frågan det! Dumpanna eller idiot..! Om man försöker att packa med en 3½åring i hasorna.. vad kan man säga om det? :rolleyes: Katastrof!!! säger Lovisa, hon som inte ens vet vad det beytder... jag skrattar så jag tror jag smäller av!

-Mamma! Är det katastrof eller?
-Mmm *skrattar*
-Mamma! Är jag katastrof? Jag vill vara katastrof...!
-My god! :rolleyes:

Nog fasen är hon katastrof alltid! Vägrar blöja, vägrar sova, vägrar göra som jag säger, vägrar ta mig tusan precis allting!

Det nya för stunden är: Inte-ha-blöja-när-jag-ska-sova-för-natten!
Okeej! Det är väl bra att hon vill sluta med blöja, men då måste hon ju sluta dricka en massa på kvällen & det är hon inte såå villig att göra. Hon har nämligen fått smak på varm mjölk!

Hon får en flaska välling & en flaska med varm mjölk & inte mera. Men hon förstår inte att hon blir kissnödig under natten.. Så det är vilda protester på kvällen. Nåväl... det ger sig väl...

Jag har hört att 3 årstrotsen kan sitta i upp till 1-1½ år :O:O:O
Jesus då tar jag livet av mig! Eller näää HON tar livet av mig! ;)

Nu är det lunchdags, mera packande & en halv tupplur på det. Fint fint!

Mors!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0