Dop & Gröna Lund!

2009-09-13 @ 23:17:55
Idag var det Enyas dop. :) Jag blev gudmor :thumbup:. Min lilla prinsessa, min lilla ögonsten var så söööt & moster var så stolt.

Alla mina syskonbara var sååå söta, fina & stiliga! :D

********************************************************************************************

Gröna Lund i går var en riktig 10 poängare om vi frågar Lovisa. Hon var så uppspelt att den ungen kunde inte sitta still i 10 sekunder ens. Kvällen innan var hon så förväntansfull att hon hade svårt att sova :). Ojojoj vad hon åkte karuseller! Tyvärr var det många hon INTE fick åka på grund av att hon var tvungen att vara 120cm vilket hon då inte är. Men hon åkte lilla uppskjutet bland annat.

En av höjdpunkterna vara att få träffa sina idoler Mora Träsk! ;) Åååhh så lycklig hon var ;P. Så fick hon en autograf med ;).

Man hade ju kunnat tro att hon skulle slockna som en klubbad säl på bussresan hem, men icke då! :O Här höll vi i gång till max.. Fick ungen E nån gång under dagen??? My god hur orkade hon??? Men väl hemma vid 21 tiden & i sängen hennes tog det fasiken inte mer än 2 sekunder förrän hon sten sov. Trött??? No shit SHerlock!!

Här kommer lite blandade bilder...


Finaste lilla Enya straxt innan dopet!


Enyas päron & prällen så klart!


Spelevinken Enkido med kusin Lovisas prinsesskrona!


Liten Enya väga mycket för mosters arm ;)

Men nu är god natt min skatt!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: June

Guuud vilken vacker dopklänning!

2009-09-14 @ 10:04:34
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

så fina bilder.

2009-09-14 @ 23:48:19
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0