Städfreak!!!!

2009-10-18 @ 21:45:05
Herregud jag borde skaffa mig ett liv! Eller kanske börja jobba snart, eller vad som helst! Eller så slutar jag vara ett sånt hysteriskt städfreak helt enkelt. Men vad jag hitta på istället då?

Öhmm..... en hobby kanske??? Vad ska jag ha för hobby då? Smycken som jag håller på med ibland?
Jag har ärvt min konstnärliga sida & kreativa sida av min farmor. Jag fick gåvan att kunna teckna & måla. Samt göra allt från födelsedagskort, till personliga fotoalbum, till tavlor osv..

Jag borde kanske ta vara på min gåva & måla lite oftare. Jag kanske skulle ta & måla klart Askungen i modell BIG till Evisch (systerdotter Evelina, prinsesstokig). Sen har jag länge tänkt måla ett par Nalle Puh tavlor till Lovisas rum..

Det vore kanske inte en så dum hobby i alla fall.

Jag ska även ta & skissa lite på min ena tatuering jag vill göra. Jag har en bild i huvudet hur den ska se ut. Men har ännu inte bestämt mig. Den andra tatueringen var det åratal sen jag ritade, kanske skulle ta & göra den också .

Nu ska jag ta & göra ett kort till mamma som fyllde i fredags. Men hon var inte hemma så vi ska fira henne senare!

Kram på er alla!!

//L



Skriv här vad du vill !!
Postat av: Syster Johanna

Jag ska förmodligen göra min tredje denna månad :D Yayy!!

2009-10-18 @ 23:02:47
Postat av: Jessica

ja hon avr liten en gång i tiden med, flisan. <3 du får ta och se hennes bli större och större och skaffa en liten till! ;P allt bra med er? Puss och kram

2009-10-20 @ 09:25:28
URL: http://perssika.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0