Så var dom bara 3...

2009-11-24 @ 21:00:52
När jag kom till familjen Tudegård på Värdshusvägen i tallboda så var det 5 barn där redan! Nu var dom 6...! 6 vilda ungar i ett stort hus som mer eller mindre löpte amok så det stod härliga till. :rolleyes:

Sen gick första flickan L hem & kvar var de andra 5 vildarna. Sen kom M & Ts pappa & hämtade dem så var det bara 3 kvar! Cornelia, Ludvig & Lovisa..

Jag bakade bullar, hade ju tänkt att barnen skulle hjälpa till men de åt mest deg. :) Men jisses vad bullar de åt!!! :O Hade jag inte sagt åt dem sluta så hade de nog aldrig gjort det.. eller? Jag tappade räkningen efter Cornelias 5:e bulle *skrattar* ja hon fick väl lite väl många men om ni fick se ungen så skulle ni förstå! Vem som helst hade gett med sig... :rolleyes:

Sen blev det lite läsning för alla barnen, ett kapitel ur Madicken till allas belåtenhet :). Sen stenslocknade Lovisa på soffan, vi snackar 2 sekunder! :O Trött? OM!!!

Så nu sitter jag här ensam medans alla barn sover & väntar på att FinaFia ska komma hem. Men det gör hon vid 22.30 tiden.. :)

Nu: DHW på tv!
Senare: ???

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0