Farsdag..

2009-11-08 @ 21:38:04
Farsdag har firats nere hos Janne med hela familjerna Tudegård. Mat, kaffe & efterrätt.. Inte illa :). Sen gick jag igenom 5-7 påsar med kläder efter Cornelia & Ludde om det var nått jag vill ha till Lovisa. Blev inte mycket till henne på de påsarna men det blev bra kläder i alla fall. :thumbup: Så nu har jag tvättat första omgången, andra blir imorgon bitti när jag vi går upp.

Mysteriumet med det telefonsamtal som K fick här i går är ännu inte löst. Jag pratade med Å idag & hon har ingen som helst aning om vem det kan ha varit som har ringt. Mycket skumt & jäkligt obehagligt!

Idag blev jag nog också utsedd till årets satkärring . K ska inte & får inte ha Facebook därför att hon är för liten fortfarande för det. Det gjorde jag klart för henne i fredags likaså hennes mamma. Idag frågade hon mig på msn vad fiskspelet på FB hette. Jag undrade varför hon ville veta det & sa att hon INTE fick vara på FB utan tillsyn. Till svar fick jag att det var hennes kompis som undrade. Jag frågade om hon hade FB vilket hon tydligen hade.

Men jag ringde hem till familjen Mundel/Svensson & självaste K svarade. Jag frågade henne först om mamma visste att hon satt på FB med sin vän, men det gjorde hon INTE! Så då bad jag om att få prata med Å. Och nej hon visste inget om det men uppskattade att jag ringde & talade om vad flickorna påhitt hade för sig. :rolleyes: Och snabbt som attans loggade tjejjerna ut... hahahaha...

Så nu står jag nog banne mig inte högt i kurs hos dem :rolleyes:. Jag som var så cool & allt nu får jag nöja med att vara satkärring istället.

Lika bra att inse att jag inte är 20 & asball längre hahahahahaha... eller så är jag 25 (?) & skitcoll helt enkelt! Mycket bra, det gillar jag! Den tar vi sa polisen!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0