Tvätta, tvätta, tvätta!!!

2009-05-10 @ 22:13:35
vad tvätt jag hade när jag kom hem idag :O! Har tvättat flera maskiner nu ikväll. Har nån kvar som jag tänkte ta i morgon. Nu orkar jag inte, jag är så trött! :tired:

Har städat, tvätta, vattnat blommorna, plocka i ordning på diverse saker, packat upp & vikt tvätt... Så nu känner jag hur trött jag verkligen är *snark*.

Lovisa var ju söt idag :rolleyes: hon tog sitt röda läppstift & målade i HELA ansiktet :tired:. Det blev badet kort & gott!
Bild på det hela får bli imorgon.

Idag gjorde jag pastasallad till middag, mums vad det var gott! Det blev lite mycket :rolleyes: typ till ett helt fotbollslag. Men jag kan äta imorgon också för det var såååå gott!!!

Nu är jag så trött att jag knappt vet vad som är upp & ner på mig själv!

Sova, sova, soooooooova en vecka!!!!!!!!!!

God natt!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0