Tokroligt!

2009-05-03 @ 23:07:58
Idag klippte jag håret på Lovisa! Lite ojämt men det det blev ganska bra ändå :). Rensade lite mer ogräs & sopade lite till på baksidan. Fin fint :thumbup:

Sen kom lillasyster Jojjo med familj & då gick det vilt till ;). Men jag låter bilderna tala för sig själva! *Gap skratt*
Lovisas leksaks doktor glasögon...


Knasig lillasyster men ack så söt!

Crazy me! Hahahaha...

Stollig lillasyster vill cykla lite! Rädd om huvudet, men skydda vad? Hahaha..

Crazy power girls! Puss mina älsklingar!

Stackars mosters lilla miniprins Albin. Men jösses vad vi skrattade!

Mosters kille då ;) Hahahaha...

Sover så gott i mosters säng så! Min miniprins! Moster älskar dig!

Nu är det god tid att ta en sväng om med kudden min!

Natti natti!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0