Modell för en dag!!!

2009-05-24 @ 10:17:45
Idag har jag & mina 3 systrar varit på hotell Sas Radisson inne i stan. Vi var där för att få vara modeller för en dag med makeup artister som sminkade oss, håret fick vi göra själva men allt fanns där. Plattänger, locktång, borstar, kammar & bra hårprodukter :thumbup:.

Helt perfekt!!!

Men det skulle ta 4 timmar men istället tog det 5½timme :O. Anledningen var klen från The Studio. De sa att aircondtionen hade slagits ut pga blixtnedslag (okej det märkte vi & det köper vi) så det var sååå varmt & luften där inne var vidrig. Torr, kvavt osv.. I alla fall så hade folk börjat svettats & klagade på att sminket var dåligt till följd av det så de var tvungna att bättra på & så. Det var deras ursäkt! :thumbdown:

Orsaken var egentligen den att: De hade inte tillräckligt med personal för runt 100 personer, de hade missbedömt tiden det skulle ta & de var lite dåligt planerat.

Men men... när väl plåtning kom var det roligaste vi hade gjort vi 3 systrar. Tyvärr bangade Jojjo ur :(. Det tyckte jag var lite ledsamt, hon som gör sig såå bra på kort! Hon är så naturligt vacker men det ser hon nog i själv. Vilket är tråkigt. Hennes kort hade blivit outstanding!!!

Men vi andra 3 plåtades. Det var 3 olika typer av plåtning & 3 ombyten på det. Men jag har bara valt mina spegelbilder. Det var totalt 41 kort men jag tog bara 10, 10 st kostade 2000 kr men de var värda varenda krona!!!

Jag låter bilderna få tala för sig själva..










//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Janne

faan vad bra det blev bra jobbat linda

2009-05-24 @ 11:46:07
URL: http://sudden.se
Postat av: mammatezzan

skitsnygga darling ;)

2009-05-24 @ 15:18:54
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0