Klippa håret?

2009-05-03 @ 09:38:56
Lovisa skulle behöva klippa sig tror jag. Funderar på om jag ska ge mig på & göra det idag eller om jag ska be faster Fia ta hand om den saken. Fast jag skulle vilja göra det själv, för det verkar så kul :rolleyes:. Kanske inte för min dotter när jag är färdig :rolleyes:.

Jag har lovat henne att vi ska göra hennes naglar fina idag med! Så jag har väl nagellack över allt sen. Måla utomhus? Mycket bra! det gör vi!!!

Dagen verkar bli fin, men inte riktigt lika fin & varm som igår. Men vem klagar? Not me! I say lovely!!

Vad har dagen att erbjuda mån tro? Lite mera maskrosutrotning kanske? Vi får väl se...

Det är ovanligt tyst här hemma idag & om man jämnför med gårdagen så är det tyst som i graven! ;) Lovisa sitter i soffan & läser en bok, alldeles SJÄLV! Inte vanligt att hon sitter själv & bläddrar i en bok. Hon vill alltid att man ska läsa då, men inte nu. Nu sitter hon tyst & tittar i en av sina favorit böcker. Stora Stygga Sagoboken.

Idag ska jag träna igen, det har varit lite halvdant nu med valborg & annat. Men nu så drar allvaret igång igen. Skönt!

Jag har lovat min prinsessa att hon ska få pyssla lite på Astrid Lindgrens värld en stund så det är bäst att hon får göra det nu. För hon börjar bli en aningen otålig ;).

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0