Dra åt helvete!!!

2009-05-24 @ 17:46:29
Efter att ha blivit oskyldigt anklagad för att ha skrivit saker i min blogg kommer jag nu att lösenordskydda den! Eftersom vissa människor inte kan låta andras liv vara ifred, utan måste lägga sig i saker som inte angår dem eller som de inte har en aning om vad det rör sig om så väljer jag att skydda min blogg hädanefter!

Allt detta gör mig både fruktansvärt ledsen, sårad & jävligt förbannad!

Allt jag skriver här, FÅR JAG SKRIVA!!! Jag har inte brutit mot någon lag över huvudtaget!!! Det jag skriver om här är min vardag, mitt liv, mina känslor, tankar & funderingar, INGENTING ANNAT!

Sånt som inte lämpar sig här som tex privata angelägenheter rörande känsliga saker skulle jag ALDRIG komma på tanken att skriva om här då jag VET att det är många som läser min, för övrigt ganska ointrerssanta blogg!

Men det är ju så att folk som inte har ett eget intressant eller händelserikt liv måste ju lägga sig andras!!!
Det är ju också tecken på att man är förbannat korkad! :mad:

Jag nämner sällan några namn & de jag nämner har gett sitt godkännande...!

Så... FUCK OFF!!!!
Men som sagt nu lösenordskyddar jag min blogg på obestämd framtid! Endast vissa personer kommer att ha tillgång till den & lösen ges av mig personligen. Så till er som vill ha, maila mig, säg till på msn eller hör av er på annat sätt.

Skitförbannad, ledsen & sårad..

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

att folk aldrig kan leva sitt liv och skita i andra!!!

jag skulle göra som du, darlingen min.



Jag vill ha lösen sen, får jag på msn?

2009-05-24 @ 18:16:53
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0