Vilken uuuuuunderbar daaaaaag!!!

2009-03-31 @ 22:28:23
I'm sooooo happy, happy!!!! :D:D:D
Why??? Kan jag inte säga nu men tids nog ska jag skrika ut det! Men jag är lycklig & det är huvudsaken, inte sant?!!

Hur som... Jag har i alla fall haft turen & nöjet att få puss, sniffa & gulla bebis 2 gånger idag. :D Först Albin sen Enya! :thumbup: Enya sov dock hela tiden vi var där.. Katja var med oss & hon var sååå söt & lycklig där hon satt med Enya i famnen. Hon satt så länge att kraken fick kramp i armen :). Jag trodde Lovisa skulle intressera sig mer för Enya än hon gjorde. Hon var mer intresserad av Enkido istället. Och som dom lekte när vi var där :rolleyes:.

Nu verkar allt gå min väg... den ena saken efter den andra. Pusselbitarna börjar falla på plats & det är väldigt tillfredsställande med tanke på vad jag har fått stå med & gått igenom. Jag hoppas så innerligt att detta bara håller i sig så det inte kommer nått gigantiskt bakslag. För det skulle lätt kunna sopa undan mina fötter igen... :S

Jag är så glad & lycklig att jag är alldeles yr i knoppen :rolleyes:

Katja har varit här nästan hela dagen & inte ville hon gå hem vid 19.45 heller :). Så söt hon är, sååå himla go!!!

Imorgon ska jag till Feelgood på möte klockan 13... spännande. Ska ta fram alla läkarpapper tills dess också & det är ju inte lite det :S.

Mosters lillkille Albin!
Lovisa & kusinen Enya!
En lyckliga Katja med sovande Enya i famnen!

Mina små älsklingar allesammans :D!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0