Till Motala en sväng imorgon!

2009-03-30 @ 22:20:03
Äntligen ska jag få träffa Enya :) yeey! Som jag har längtat..
Men det finns andra skäl också till att jag åker till Motala imorgon men det är inget jag tänker berätta i nuläget. Men jag hoppas jag åker hem med ett leende på läpparna i alla fall :D.

Imorgon ska jag göra s-tårta till svärfar. Det kommer antagligen gäster till honom på onsdag då han fyller 65. Familjen har redan firat honom men det finns ju flera som naturligtvis vill fira honom.

Imorgon kommer lilla Katja hit också, hon ska få följa med till Jenny imorgon har jag lovat något hon ser fram emot. :) Men vem gör inte det?! :rolleyes:

Jag känner att jag behöver en radikal förändring, men jag vet inte vart jag ska börja riktigt... tål att tänka på! :|
Vad vill jag...? Jag vill mycket förvisso men jag kan ju inte få allt tyvärr.. även om jag önskar att jag kunde det :D.

Denna vecka har jag mycket i kalendern... KBT så kommer R hit med gitarren & vi ska leka lite med musiken... jag ska till Feelgood på möte med fööretagsläkaren.. osv... mycket som sagt.
Lovisa får vara på dagis hela veckan då S jobbar hela denna vecka. Kul för henne :love:.

Hennes haka har läkt fint såg jag idag, skönt det. Den såg riktigt läskig ut när hon hade ramlat omkull :S.

Idag har jag provat ett nytt snus... vanilj & mint.. YUCK!!! Men var gör man när man är beroende & inte har tillräckligt med självdiciplin att lägga av med skiten? Jo man tar vad som helst... BAH!!! Får skylla mig själv, inte ett dugg synd om mig inte... jo kanske lite...

Jag ska ha oskyddat sex med ett X antal människor på samma gång... jag ska alltså åka lite buss! Det är i alla fall tanken på KBTn i behandlings syfte. Inget jag är särskilt upphetsad av... :rolleyes:.

Med tanke på helgen & hur det gick så känns det inte så bra att åka buss nu... jag klarade med nöd & näppe av helgens äventyr. ;( Jag lider verkligen av det här.. att alltid känna mig låst eller beroende av andra. Jag avskyr det!!! Jag som alltid har tagit mig fram på egen hand, klarat mig själv.. nu är det inte så... & jag vantrivs med det något enormt. Måtte KBTn ge effekt snart annars vet jag inte vad jag gör... :(

Jag ska göra mig en lista på vad jag ska hinna med att göra imorgon på dan.. gärna i turordning också jag inte missar nån viktig telefontid.. för det brukar jag vara bra på annars. Sen kan det ju bero på att det alltid ska ändras när man väl har lärt sig telefontiderna... typiskt!

Nu: Göra lista på-att-göra-saker
Senare: Filosofera..
Mycket senare: Förhoppningsvis sova!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0