Sjuk... :(

2009-03-22 @ 20:26:48
Idag skulle jag på dop med det blev inget med det inte! :( Jag blev sjuk istället... :S Började morgonen med att bli osams med S, lovely. Gick upp & satte på kaffet & hann hälla upp ett glas & ta cirka 2 klunkar sen blev det inte mera. Jag började må illa som bara den & orkade inte sitta upp utan var tvungen att lägga mig ner.

Jag försökte äta lite frukost för att se om det skulle släppa men icke, det vägrade ge med sig. Så det slutade med att jag la mig i sängen & sov. Jag sov till 15.30 :O!!! Så ja jag var inte frisk inte... känner mig inte hundra nu heller fortfarande mycket matt i kroppen & orkar ingenting...

Jag har inte kräkts eller nått men jag har haft ont i magen & mått jätte illa hela dagen. Jag skulle antagligen somna igen om jag gick & lade mig i sängen. Hoppas jag mår bättre i morgon!

Jag har fått en såååån värk att jag tror jag smäller av snart ;( Nånting har hänt i min stackars arm men vad??? Jag ska ringa min läkare i morgon av lite olika anledningar men värken är en av dem.

Sitter & kollar på 'Wipeout'... :D. Jag skrattar ihjäl mig, hahahahahahahaha... Jag är ju ett stort fan av Felix Herngren dessutom så... Så jääävla bra det är!!! :thumbup:

Mycket seeeeegt idag... mår ju inte prima precis..

Nu: Titta mera tv
Senare: Dricka vatten & fortsätta titta tv tills jag somnar (vilket jag gör snart)

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

uscha gumman, lät inge vidare kul att inte vara bra. krya på dig. krama

2009-03-22 @ 21:25:12
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0