Sisådär...

2009-03-24 @ 10:24:39
Jahopp så vaknade man... Vi har dock inte pratat med varandra om gårdagen. Nähepp inte alls. Han gick upp straxt innan 7 med Lovisa & väckte mig vid 8 för då ville han sova för han ska jobba inatt (inget jag sörjer för i nuläget).. Fine! Visst inga problem!

Läget är trist men så är det... får se vad resten av dagen har att ge.

Jag vill bara påpeka att detta är MIN blogg alltså MINA åsikter & MINA tankar & funderingar. Han då alltså inte försvara sig mot eventuella påhopp mm. Men det är så jag vill ha det också... Detta är MIN fristad... Nåväl... nog sagt om det!

Jag har hunnit med en hel del på morgonen nu :thumbup:. Först ringde S mig ang KBT imorgon klockan 10 om jag kunde eller inte. Jag kunde... Sen ringde min arbetsgivare samtidigt & ville informera mig lite om läget & hyggligt nog tala om vad jag behövde göra för att överleva f-kassans påhopp osv. Det tackar jag ödmjukast för!!

Jag vet fortfarande inte vad det har tagit åt min arbetsgivare... från att har varit hemsk minst sagt till att ha blivit helt underbar... :question: Nåja bara att tacka & ta emot.

Efter det samtalet ringde jag min läkare dr Adolfsson, eller ja hans sekreterare för han själv var & opererade. Även där förklarade jag läget & mitt ärende. Jag förstår att de undrar... Jag menare hur mycket mer utförligt behöver f-kassa för att fatt läget??? Det står ju klart & tydligt i mina läkarintyg, men de tycks inte räcka. Så nu måste min läkare förklara mera utförligt ändå. Ska han behöva förklara för en 3 åring???

F-kassan är banne mig inte riktigt kloka... det säger jag bara!

Nästa sak jag måste göra är att få ett typ av intyg från min behandlande läkare för min panikångest & från hon som håller i KBTn hur min situation ser ut i det perspektivet... Rörigt? Oh ja en aningen... Jag tror inte det är nån som vill byta med mig heller. Men jag har klarat mig så här långt så då ska jag väl klara resten också.

Idag ska jag posta ett riktigt tjock brev till det försäkringsbolag som är inblandat, alltså han som körde på mig hans försäkringsbolag. I det brevet är det en hel del utlåtande som de ska få ta del av. Jag har så mycket papper på min skada att det är inte klokt :O!

Och jag har koll på vart enda ett kan jag lova!!!

Men nu är dags för lite frukost minsann...

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Lilleman

hej hej gudmor, visst e jag duktig som kan sitta så länge på min häst??



Vet du jag har börjat göra en sak på mamma. Jag sitter i hennes knä och så har jag munnen lite öppen och typ pussar mamma på kinden samtidigt som jag gör en massa ljud. jättekul hihi



btw, vill du pussa mamma så får du göra det själv hehe ;)

2009-03-24 @ 11:33:45
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0