Så ska det låta...! Hål i huvudet!!!

2009-03-06 @ 22:46:18
Idag har decibellen varit omänskligt hög... Stora A & Lovisa har lekt jättbra idag men jisses vilket liv de har fört! Sen kalaset hos Ludde, den decibellen var inte att leka med :S. Så nu så här dags på dygnet har jag ett stort hål i huvudet! :rolleyes:

Men som sagt Lovisa & stora A har lekt JÄTTE BRA idag. Vad de har skrattat, busat & sprungit omkring så dårar genom lägenheten.. Men som sagt kul har de haft & det är ju huvudsaken. Lovisa har varit en pain in the ass hela dagen sen klockan 7 i morse. Vägrat lyssna, vägrat göra som hon blev tillsagd, vägrat allt! :| Varför:question:

Idag har hon haft blöja på sig i stort sätt hela dagen... jag hoppas hon slutar med att kissa på sig så som hon gör nu. Jag vill ha min stora tjej!

Imorgon sak vi ha riktigt mys hon & jag. Kanske att hon kan vara vaken till melodiefestivalen :) Det skulle hon gilla min lilla sång & teaterapa till dotter :D.

Jag ska påminna Jojjo om melodiefestivalen så Evve får se den. Hon ville se den redan i onsdags när hon var här & sov över. Hon hade aldrig sett melodiefestivalen förut förrän jag visade henne den en lördag kväll. Förvisso så somnade hon efter första bidraget :O. Så bra tycket hon att det var :D *skrattar*, mosters söta lilla tjejja.

Idag har jag röjt ytterligare här hemma, det blev lite mera utrymme på kontoret. Men granen ligger kvar på gräsmattan :rolleyes:

Men imorgon ska vi låna svärfars bil & åka & kasta allt skräp på baksidan & då vore det fan, rent ut sagt, om inte granfan kom med!!!

Sitter i soffan & tittar på filmen 'Juryn' jag har sett den hundratals gånger & jag lipar lika mycket varje gång på slutet. Jag kan fortfarande inte fatta att det är en sann film.:O Att allt detta har hänt i verkligheten... den är så hemsk filmen men så fängslande bra!

Ska se klart den sen är det sängen som gäller för fröken...! Börjar bli lite trött nu har hållt i gång sen klockan 7 i morse... Non stop!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0