Överdosera!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-27 @ 16:52:33

Jag har en sån sjuk värk idag att jag snart skjuter mig själv.... i foten :rolleyes:!!!
Att åka till akuten är inte särskilt lockande heller för jag vet attd är kan man få sitta i flera timmar en sån här dag. Och sen vet jag att de gärna inte ger mig nån smärtlindring då jag redan är patient på smärtenheten & ortopeden. De kommer be mig stå ut & vänta tills måndag & ringa behöriga läkare då... :S

Kanske, kanske in i det sista att jag får smärtlindring men då blir jag garanterat kvar över natten då jag får rent morfin mer eller mindre :bigeyes: Och det kan jag ju inte riskera då jag ska till Stockholmia imorgon & dregla titta på Brolle Jr & showen Buddy Holly!

Men nu är det dags att göra sig lite ordning för att straxt åka i väg & fria svärfar, här kan ju inte sitta & beklaga mig!

Nä det blir till att överdosera mitt morfin & panodil utav bara den ;P

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0