Nu är det gjort...!

2009-03-18 @ 09:47:52
Nu är det gjort... Imorgon klockan 9.30 får min dog den eviga vilan ;( Beslutet att avliva honom känns helt rätt då han inte mår bra längre men inte gör det mindre ont eller lättar precis. Snarare tvärtom... Det gör ont som fan & det känns förbannat svårt... att veta att imorgon kommer jag sitta med honom i mitt knä med tårarna sprutandes... ;(;(;(

Varför skaffar man djur???

När man vet att den här dagen kommer & man tycker den är rent för djävlig & inte tala om outhärdlig... Ändå skaffar man djur... man älskar dom så innerligt mycket....

Jag vet inte hur jag ska klara av detta imorgon när det redan nu känns som om någon håller på att slita ut mitt hjärta på mig..

JAG STÅR INTE UUUUT!!!!!!! *gråter*

Varför måste man gå i genom sånt här???
Det kan väl ändå inte vara nödvändigt???

Fy faaan för det här...!!!

**********************************************************************************************************************************

Nu till något lite roligare...

I morse vill naturligtvis Lovisa cykla till dagis, helt okeej! Hej & hå på med cykel hjälm, upp på cykeln & trampa på. Vi hann inte mer än ett par meter runt husknuten då hon hlet plötsligt inte vill cykla mera :O. Hon fick nästan lite panik & ville bara gå av cykeln.
Jag frågade varför hon inte ville cykla & då svarade hon mig att det var för att hon hade ramlat av cykeln i backen..

Men herre jävlar...! Det var ju för 2 dagar sen :O!!! Och det kommer hon på NU??!! *skrattar*
Hon fick följa med Fia & kusin Ludvig hem för att leka för 2 dagar sen. Då hon ville cykla... Det fick hon. Fia hade handlat & hade 2 stycken jättte tunga påsar med sig... Hon frågade om Lovisa kunde bromsa & det kunde ju hon... inte...

Hon bromsade heeela vägen till dagis dagen innan så att det tog evigheter innan vi kom fram. Men nu när hon skulle nerför backen då kunde hon minsann inte bromsa längre :rolleyes:.
Fia bad henne bromsa flera gånger men icke... därav att hon vippade med cykeln. Hon slog sig inget speciellt men nu helt plötsligt kom hon på att hon faktiskt hade ramlat med cykeln i backen.

Hon tyckte att det var otäckt & vägrade cykla till dagis idag... :S Det fick bli vagnen..!

Idag har dagiset öppet hus också så det ska vi gå på. Det blir en timme innan hon slutar på dagis.

Nu verkar det som om våren äntligen har kommit!!!
Yeey, yeey!!

Häääärligt!!!!!!!!!!

Nu: Äta
Senare: njuta av våren...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0