Mytoman!!

2009-03-14 @ 22:58:59
En person jag lärde känna för ett par år sedan visade sig vara mytom så in till den mild grad att jag börjar förstå varför han bryter kontakten med folk till höger & vänster. Han är livrädd för att de ska komma på honom så klart!!!

Denna någon var gift med en söt tjej, har 3 barn som han nu skiter fullständigt i.. :O Han har sagt något till sin numer fd fru att han hade en affär med mig 2007. Därav att de skilde sig... Nu har hon skrivit till mig.. vad tänker jag inte skriva här men hon tror fortfarande att jag har haft ihop det med hennes ex vilket är väldligt sorgligt :(.

Jag har aldrig petat på den människan!!! Never, never & åter never ever!!!

Den förbannade idioten har orsakt den flickan så oerhört mycket onödig smärta & sorg, helt i onödan.
Varför :question:
Det kommer varken hon eller jag nånsin få reda på skulle jag gissa..

Jag har i alla fall svarat på hennes meddelande & vare sig hon tror mig eller ej så hoppas jag att hon mår bra & jag önskar henne all lycka i fortsättning!

Jag tycker så synd om henne för det han lät henne gå igenom... Och inte tala om att dra i mig i det hela!! Vad fan var jag med dem att göra? Varför i hela friden skulle han dra in mig i det här?

Hur i helsike är man funtad i skallen om man går & ljuger ihop gud-vet-vad om mig eller nån annan???
Han borde väl ändå fatta att förr eller senare så kommer någon på honom & hur ska han då förklara sig???
Bryta kontakten med denna någon..?
Då måtte han snart vara mycket ensam..
Och det vore väl ändå inte mer än rätt kanske...

Men mytomani (heter det så?) är ju en sjukdom så... tja... vad ska man säga..?

Hur som jag tycker ändå synd om tjejjen som har fått lida alla helvetes kval på grund av att han ljuger som en häst travar!

IDIIIIOT!!! :mad:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag har Jojjo med familj varit här & vi har sett på melodiefestivalen tillsammans. Till  med Lovisa såg nästan hela.. :O Men hon var bra trött på slutet :).

Doggen blödde ordentligt ur munnen idag... ;(
På måndag ska jag ringa vetrinären... det är dags nu för honom att få den eviga vilan hur svårt det än är. Han ska självklart få ett värdigt avslut, inte lida på några som helst omständigheter... Det blir en tung måndag & många dagar framöver, även fast jag vet att jag gör rätt att ta detta beslut.

Han hann bli 15½ år & det är fan inte illa pinkat!!!

Men nu ska jag tvätta av mig sminket, kissa ut 15 liter kaffe & borsta tänderna för att sedan säga god natt min skatt :tired:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0