Möte...

2009-03-20 @ 10:00:55
UGH!!! Jag har verkligen ingen lust att gå på detta möte idag... Och det beror ju på att jag inte kan lita på dem. Hade det inte varit för att de har försökt blåsa mig ett antal gånger & burit sig så illa åt hade det inte varit nått, men nu när det är som det är så är det inte nått jag ser fram emot precis. :thumbdodwn:

Hur som... det är bara till att studsa in da shower & get dressed!

S hade migrän i natt eller tidigt, tidigt imorse... men det hade jag nästan väntat mig... Men han tycktes klara ut det själv med bara nässprayen den här gången, ingen spruta.

Idag ska vi på middag med pappa & hans böna klockan 18. Jag & pappa spelade ju på ett ställe ideelt för en tid sedan & fick som tack en 2 rätters middag på den finaste restaurangen i stan här med respektive. :thumbup: Gott gott!!!

Sen har vi dop i Nykil på söndag klockan 11 som vi INTE får missa! Vi missade deras flickas dop för kålhuvudet S sa att det var klockan X men det var i stället klockan X... bra jobbat!!
Så vi får kompensera för det den här gången :rolleyes:.

Nähä här kan jag ju inte sitta hela dagen, dags att sätta lite fart... innan det är dags att bege sig in till den stora staden & jag-har-ingen-lust-att-gå-på-det-här-jävla-mötet!!!

Tjolahopp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0