Mina stackars nerver!!!

2009-03-16 @ 23:09:14
Snart klarar mina nerver inte mera hockey :S Inte min hund eller säng heller för den delen!
Hunden har lekt mullvad & grävt ner sig i sin korg under täcket, han fick nog av moi! Min säng är ett under att den fortfarande håller som jag har hållt på. Att sitta ner i sängen verkar vara en omöjlighet just nu... :rolleyes:

Hua hua... en 6:e period straxt.... Ska jag orka :question:

FUUUUUUCK OFF!!!!

LHC är ute ur spelet!!!!

Piss skit i helvete!!

Nu blir det gravöl... ;(

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

haha haha haha förlora dom????



HAHA HAHA HAHA

2009-03-17 @ 07:53:44
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0