Mera snö...

2009-03-11 @ 10:15:27
Jag fick ställa in KBTn idag :S. Det blev för struligt allting. Dels har vi inga vinterdäck så då hade vi varit tvungna att låna Jannes bil, sen har jag ju Enkido med. S hade början till migrän, han ligger ännu, & jag är lite småtrött. Så det hade inte fungerat idag ändå med exponering. I & med att jag är trött så brukar jag sällan få panikattacker & de skulle vara svåra att provocera fram dem också.

Så tur i oturen kan man säga! :)

Lovisa var trött redan när jag lämnade henne på dagis klockan 9 :O. Hur trött kommer hon inte vara EFTER dagis??!!
Det blir en kämpig eftermiddag & kväll innan hon får gå & sova. Förhoppningsvis så sover hon till 7-7.30 i morgon nu när Enkido åker hem. Han är morgonpigg, Lovisa faller bara för grupptrycket :rolleyes:...
Det känns att man har varit vaken sen klockan 5.45... jag är inte van att gå upp så tidigt... Även om det kändes gött i morse måste jag medge att jag är trött just nu :tired:

Nu har Dr Adolfsson ringt... tur jag har honom. Han vill gå på ett möte med F-kassa :thumbup: Han vill möta dem öga mot öga för då kan de inte slinka undan som han sa i telefonen :D. Så nu blir det till att försöka få till ett möte med handläggaren min på F-kassan & Dr Adolfsson så fort som möjligt helst innan den 1/4 för då går mitt läkarintyg ut (:O).

Jag trodde det gick ut 1/3... hmm....:|

Hursom..... Jag kanske skulle ta & vila mig en stund medans det bara är Enkido hemma & han bygger pussel. Då kan jag vila med ena ögat & vara vaken med det andra ;).

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0