Mamma Mia here I go again!!

2009-03-04 @ 11:07:40
Sitter & tittar på filmen 'Mamma Mia' med lilla Evelina bredvid mig. :) Hon & Lovisa vaknade som sist mitt i natta.. :S 04.50 kom både Lovisa & Evelina knallandes in i mitt sovrum. 'Det är godmorgon nu' sa Lovisa... Så faaaan heller att det är!!! Jag körde in båda ungarna i Lovisas rum & sa åt dom att det allt var godnatt igen!

De tycktes somna för klockan 8.50 vaknade jag med ett ryck, vi hade försovit oss!!! :O

Lovisa höll på att vakna när jag kom in i hennes rum, sen satte vi av i galopp till dagis.

Idag ska Evelina till Jessica så det är bara Lovisa hemma ikväll... Då kankske hon sover som hon ska den där nattugglan till dotter jag har. Hon blir väl glad av att se Evelina när hon vaknar så hon piggnar väl till antar... :S

Imorgon ska jag på KBT efter det ska jag till mitt jobb & skriva på nått papper.. :| Men jag tar med S då jag inte litar på dem för fem öre... de har försökt lura mig, hota mig & skrämma mig förut så jag åker inte dit själv!!

Evelina springer omkring i mina klackskor.. :D sötis där! Hahaha det bara dånar i kåken när hon far förbi ;)

Men nu ska jag göra mig i ordning... inte sitta här hela dagen framför datorn :rolleyes:
Jag har lovat Evelina att måla hennes naglar & det ska jag göra också.
Idag har hon ensamrätt på sin moster :D

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0