Lite egoist...!

2009-03-13 @ 20:48:14
Det var en bra spelning idag! :thumbup: Men det brukar det alltid vara när det är servicehus. Idag hände två saker som berörde mig väldigt mycket & som gjorde mig väldigt glad också. Den första saken var att en av de boende bjöd upp mig till dans:D, det var kul! Jag tog mig en svängom med gubben ;). Den andra saken var när jag sjöng en låt så såg jag hur en farbror tog sin frus hand & kramade den..! Låten berörde dem på ett sätt som jag inte kan beskriva... man blev nästa lite tårögd...

Men jag är ju lite blödig emellanåt ;).

Men vi blev snabbt populär där också! Lovisa kom en lite frisk fläkt & de äldre hade svårt att slita blicken från henne än mindre undgå hennes smittsamma bubblande skratt :love:.

Sen bar det av hemåt & det var hög tid att lag lite middag. Dagens middag bestod av ugnspannka. Mumma!

Efter det satt jag & Lovisa & byggde lego ganska länge innan det var dags att natta henne. Hon har blivit lite torsk på filmen 'Mamma Mia' & ligger till & med & dansar i sömnen!!! :O. Sötis där!

Sen ääääntligen var det dags för MIG!!! Min egna tid, bara jag, jag, jag... :)
Det blev ett härligt bad med hårinpackning, fila fötterna, ansiktsmask, ett par tag med rakhyveln här & där :rolleyes:
Lite bodylotion på det & jag känner mig great!!! :)

Nu ligger jag i sängen med laptopen i knät, massor med kuddar bakom mig, lite tända ljus... Underbart!

Vad mer kan man begära???

och så har jag ju en av mina älsklingar på svt 1 i 'Så ska det låta' nämligen Claes Malmberg! :love:
Jag vet inte hur många gånger jag har varit & sett honom live likaså Lennie Norman... flertalet gånger...!
Sen har vi älskling numero 3... Magnus Betner!!! Men egentligen så ligger han på första plats hos mig. Honom har jag också varit & sett live.. Skulle kunna göra det hur många gånger som helst :love:.

Nu kurrar min mage dags att äta nått... hmm... men vad vill jag ha :question:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0