Kaffet intravenöst tack!

2009-03-14 @ 08:15:21

Kan man be & få kaffet intravenöst tack! Seg som bara den... :S. Lovisa vaknade tydligen redan vid 6 tiden & tyckte det var god morgon. Jag sa att det var god natt igen! Så nu har hon tittat på filmen 'Mamma Mia' för hundrafemtielfte gången :rolleyes:. Så min far kan ju glömma att han får tillbaka den filmen inom en överskådlig framtid...! Lovisa kommer aldrig gå med på det & han har inget att säga till om. *skrattar*

Nu börjar kaffet göra verkan :)

Vädret gör ju en inte piggar precis, tittar ut & vad ser jag? Jo grått & trist med regnet hängandes i luften, snön som snart smält bort & som toppen på allt.. gran helvetet som fortfarande ligger kvar där ute på gräsmattan :rolleyes:.

Jag vill ha vår, jag vill ha vårkänslor, jag vill ha sol... jag vill ha mycket & jag får knappt hälften!

Mitt internet har fulländat frispel men tydligen endast kvällstid :O! Vad beror det på :question:
Och msn är fasen inte mycket bättre, det har ännu större frispel!!! :mad:
WHYYY???
Varför kastar msn ut mig var 5:e sekund???
Vad är fel???
Jag blir toooooooookig snart!!!

Jag ska sätta syrrans kille framför datorn sen när de kommer hit på fika. Jag har försökt lösa problemet men inte lyckats tydligen. Kanske att han lyckas bättre :).

Lilla syster ligger fortfarande kvar på sjukhuset med min lilla systerdotter Enya. Troligen har det lilla flickebarnet lunginflammation.. :( Och hon får antibiotika & en massa tillägg för att bli frisk fortare. Lilla liten...

Jag undrar när det får åka hem... Jag har inte sett henne ännu mer än på den bild jag fick samma dag hon föddes. Nu vill jag ju snusa på bebis, pussa, klämma & gosa... KOM HEM NU!!!!

Min systerson har i alla fall fått sin nya fina cykel pumpad av mormor & han cyklar för fullt sa mamma när ajg pratade med henne häromdagen :) :thumbup:

Mysigt...

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0