Jag har så fruktansvärt ont!!!!!

2009-03-27 @ 11:05:31
Inatt har jag inte sovit mycket alls. :( Jag har så svåra smärtor just nu att jag starkt överväger att åka in akut snart för att få en bättre smärtlindring.
Imorse kunde jag knappt klä mig, inte klä Lovisa. Givetvis ville hon ha flätor :S Det var med stora svårigheter som jag lyckades knåpa ihop 2 flätor. Efter att fått börja om flera gånger för att jag antingen tappade, fingrarna lydde inte eller att smärtan var så svår att jag helt enkelt inte klarade av det. ;(

Det värker ända in i skelette & jag tror jag dööööör snart så jääääääävla ont har jag!!!!!!! *snyft*
Jag står inte ut snart... ;(

På min stora kudde i soffan ligger lilla Chippen & sover.. Så söööt han är den lilla vovven. Han har hittat sin plats, MIN kudde. Min kudde som jag hade tänkt lägga mig på & försöka vila lite på... Jag får ta en annan kudde då:rolleyes:

Han är inte stor men han kan ta plats minsann..

Idag blir Lovisa glad för Katja ska följa med & hämta henne från dagis :).

Men nu orkar jag inte mera... ska försöka vila lite nu...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0