Jag ångrar ingenting...!

2009-03-08 @ 22:10:04
När jag ser tillbaks på alla dagar som jag haft
Finns det dem som sitcker ut som utav egen kraft
De kommer när jag går och drömmer
Från en tid jag annars glömmer
Inget jag kan göra något åt
Människor jag har kännt och som har engagerat sig
Vissa har jag älskat och en del har älskat mig
Det vet jag trots att sjätte budet, det jag visste var förbjudet
Jag kan bara säga ett förlåt
Nej inget jag kan göra något åt

Jag ångrar ingenting
Kasta första stenen den som är utan synder
Nej, ingenting
Jag är ledsen om jag skadat eller sårat någon jag brytt mig om
Förlåt mig då, jag hoppas ni förstår
Jag ångrar ingenting

Stunder utav lycka, alla tveksamma beslut
Skrämmer och förtrollar som en saga utan slut
Jag har försökt och gjort mitt bästa, handlat väl emot min nästa
Som inte alltid handlat väl mot mig
Nej, ingen mening med att gräma sig

Lena Philipsson.

Texten passar mig, därför gillar jag den som många andra! :)
Imorgon gäller det! Smärt & rehab klockan 9 & blockaden ska läggas.. :S
Nervös??? Ujujuj jaa! Jag har blivit ombedd att ta tablett X gånger 3 en timme innan jag ska vara där. Det känns ju tryggt att veta att jag behöver trippla min dos :rolleyes:. Jag undrar vad de egentligen ska göra... hmm... Verkar lite läskigt måste jag säga. Don't like it!!! Ett nödvändigt måste men lika läskigt ändå!

Sitter i soffan & dreglar över Mikael Persbrant I Beckfilmen... håhåjaja... honom mellan ett par sidenlakan skulle jag inte tacka nej till! :rolleyes:
:love:

I morgon jobbar S 10-19 så jag hoppas att beöket på amärt & rehab går snabbt så jag kan få skjuts hem igen. Annars får jag gå hela vägen hem från sjukhuset... det tar ju minst 40 min... :S Bra träning.

Lovisa ska få en cykel i morgon! :D Vi har sett en på Coop, en jätte söt rosa tjejjig cykel med stödhjul, cykelkorg & så får man en cykelhjälm på köpet. Den har kostat runt tusenlappen men nu hade de sänkt den rejält & kostar nu 499kr :O!

UNDERBART!!! :thumbup:

Farmor & farfar kommer & hämtar henne i morgon eftermiddag för att åka & köpa den åt henne. Tusen tack snälla svärföräldrar! Lovisa är eld & lågor över detta. Hon kommer att ha tjatat hål i huvudet på mig innan det är dags för henne att åka i väg med dem. Och som hon kommer att cykla sen... :). Jag tror bestämt att vi kan ställa undan vagnen nu för gott. Hon är för stor för den nu känns det som, & hon kommer att cykla garanterat varje dag till dagis! :rolleyes:

Idag har jag sovit bort nästan hela dagen... :O Jag hade feber & däckade fullständigt i sängen fullt påklädd med munkjacka & duntäcke på det. Vid 14.30 tiden gick jag upp & tog en panodil. Efter det sen har allt varit bra. Febern är som bortblåst :O! Mysko som tusan... :|

Nu ska jag förbereda inför i morgon bitti. Det är en hel del som ska hinnas med innan jag ska vara på S&R klockan 9...
Wish me luck!!! Så nervös att benen mina skakar på mig... :S

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

LYCKA TILL IMORRN darling, jag tänker på dig hela tiden. Skulle det visa sig att han börjar jobba innan du är klar kanske du kan komma hit haha, skoja bara kom på att vi fortfarande e lite sjuka. Men iaf ;)

Don't forget that I love you and always will be there for you <3

2009-03-08 @ 23:11:12
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0