Händelserik helg & kommande vecka!

2009-03-29 @ 23:00:19
Vilken underbar show det var igår!!! Så bra :thumbup:. Jag kan rekommendera Buddy Holly showen varmt till de som inte har sett den & gillar den typen av musik. Brolle var finfin ;).

Gick ett par timmar i gamla stan innan det var middag på 5 små hus. Showen började 19.30 & var slut vid 22. Tyvärr hade jag en panikattack under hela tiden som mot slutet blev outhärdlig:(. Jag blev orolig att jag inte skulle klara bussresan hem men den gick över förväntan :O. och det tackar jag för!

Jag fick ett par välbehövliga vantar av svärfar :)! Tack, tack!

Idag har jag varit hos min darling, min älskade vän T alltså :love: Min gudson fyllde ju hela 1 år idag :D. Min lille plutt... köpte givetvis ett paket till stora A också ;) men vilket skit det var, gick sönder direkt :(.

Den 24/4 har jag fått förfrågan att följa med på nått som heter blåljusfest eller liknande.. En fest med bara brandmän & poliser.. Nice, I like! ;)
Jag menar finns det någon ful brandman till exempel? Nope! Inte vad jag har sett i alla fall :rolleyes:. Får se om jag går men jag tror nog det i alla fall...

På torsdag ska jag testa min röstkapacitet... Mr R kommer hit med gitarren, piano har ju jag ;). Ska bli så roligt att jag redan längtar ihjäl mig :). Kanske är det här början på något nytt.. kanske...

Idag har jag haft turen & lyckan att få hålla min lille prins.. min systerson Albin. Mmm så gott det var!!! De kanske kommer hit i morgon för att hämta sängmobilen Jojjo vill låna till han. *Hoppas, hoppas* Jag kan inte få nog av mina syskonbarn, stora som små!!! Jag älskar dem alla!!!

Moi med lille pluttis! Så sööööt!!!

Lilla Albin i mosters famn :D.

Men nu är det dags att borsta tänderna & krypa ner i bingen.. Är lite trött efter helgen...det tar allt på krafterna att ha roligt ;).

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

vad kul med blåljusfest... vad göra med sexparty då??

2009-03-30 @ 01:21:04
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0