Ge mig tips!

2009-03-10 @ 08:28:07
Snälla finns det ingen som kan ge mig tips om hur jag ska få min dotter att sluta kissa på sig stup i ett???
Nu har hon tagit på sig en blöja själv... Vart tog min stora duktiga tjej vägen :question:
Hon som vart torr på dagarna hur snabbt som helst & varit superduktig med att gå på toaletten... Nu gör hon inget annat än kissrar på sig... :(

Det blev inget dagis idag... Jag tyckte att hon verkade ovanligt gnällig & hon kändes lite varm. Jo men visst hade hon lite feber... får se hur det utvecklar sig under dagen. Nu gäller det att hålla dem någolunda lugna & tysta.

Våra grannar över oss är helt störda i huvudet!! :mad:
Ingen som helst respekt för andra i det här lilla huset. Det är endast 4 lägenheter i huset jag bor & det är bara de som för ett satans liv...
Klockan 6.20 i morse dunkade det utav bara faaan i från dem. Sen har de hållt på & kastat med nån bolll (?) i golvet som har fört ett liv utan dess like. Sen låter det som om de flyttar/drar tunga möbler över golvet med jämna mellanrum. Jag vet inte vad de håller på med men de för som sagt ett jävla liv på ohuman tider på dygnet.

Jag har åtminstonde respekt för mina grannar & för inte en massa liv tidigt, tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Men de ovanför oss verka tro att de är ensamma i det hä huset! :mad:

Jag har sån god lust att ringa på deras dörr & fråga vad fan de håller på med varenda eviga dag!!! Om de tror att de bor ensamma här i huset & om de inte har nån som helst respekt för andra människor.

Okej man kan ju inte vara knäpptyst & man har självklart rätt att föra lite 'liv' men för guds skull inom rimliga gränser! Och det här är fan i mig inte inom rimliga gränser..

Idag ska jag låta barnen löpa amok här hemma & för ett satans liv som hämnd!
Moget? Inte värst... men jag har ingen lust att vara det längre när de inte kan visa lite hänsyn till oss andra i det här huset..
Idioter!!! :mad:

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

kan det inte vara så med damens lilla kisseri att hon kanske inte alls egentligen var mogen för att bli helt torr??



Börja om från början och låt det ske i hennes takt. Alexandra hon slänger ju av sig blöjan titt som tätt och vill ha trosor och då springer hon och kissar på pottan.

2009-03-10 @ 10:04:10
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0