Fucked up!

2009-03-27 @ 21:18:00
Hahahahahaha.... I'm sooo fucked up i höööövet! :rolleyes:

Vad beror det på:question: Svaret är morfin!
Japp jag fåååår överdosera i sånna här lägen när smärtan är outhärdlig, jag har spelrum för det! Men det var länge sen jag gjorde det & jag går ju i gång på väldigt lite... så....

Det är tur jag inte är på sjukan för då hade de inte släppt iväg mig, fnittrig som jag är :thumbup:. Skrattar åt allt & inget så blir jag när jag får extra morfin. Hihihi... kul.... Sitter ensam & skrattar åt... :rolleyes: ja säg det...

Nu har lillasyster Jojjo fått komma hem från bb med lilla Albin! Åhh vad jag längtar efter att få hålla & pussa på honom, precis som jag längtar efter lilla Enya :love:
Jag har tvingat Jojjo att vara hos mamma i morgon när vi kommer & lämnar Lovisa! Måtte du vara där... annars...;)

Men nu börjar bli riktigt seeeg...

Mors!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0