Faaaaan! :(

2009-03-17 @ 09:24:52
Jävla LHC...! Hur kunde ni förlora??? Åååhhhhh!!!!!!

Jaja nya tag nästa säsong!

Nu får det bli Hammarby fottboll istället! Go Bajen, Go Bajen!! :)

Lovisa cyklade till dagis idag, det gick ju riktigt bra. Dock har hon inte riktigt förstått att hon ska titta rakt fram & inte ner i backen när hon cyklar. Jag undrar vad det är för speciellt med pedalerna eftersom hon tittar så mycket på dem... hmm...

Lovisa har bjudit in sin farmor & farfar på mat idag klockan 15. Trevligt!

Jag har lånat mammas assistent så jag kan baka lite idag... Lite bullar, lite bröd, kanske lite kakor också. Får se vad jag hinner med & orkar idag. Armen värker som satan idag.. :S

Från vårliknande till höstliknande regnrusk väder...! Bläää... & kallt om händerna var det också när jag fick gå & putta på min dotter på cykeln med jämna mellanrum.

Nu har lillasyster i alla fall fått komma hem med den lilla. Hon & Enya fick åka hem igår fm... Att hon bara vågar åka hem utan att ha kommit förbi här först!! :mad:

Det verkar som om alla andra har sett det lilla underverket utom jag ;(. Nä jag ska nog allt ta & åka till Motala ett par dagar & lukta & pussa på bebis! Det ska jag!! Jag ska sno bebis... :rolleyes:

Ska ta & ringa henne nu...

Mors på er så länge!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

men jag hejjade ju igår



men skönt att du älskar mig ändå och ang, fotbollen så kan jag bara meddela att min tv brukar gå sönder lagom när det brukar dra igång :rolleyes:

2009-03-17 @ 10:19:34
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

fin header :)

2009-03-17 @ 15:51:27
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

tack så mycket :)

jag gör designer mot betalning ;)

2009-03-17 @ 22:08:36
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0