Ett brustet hjärta...

2009-03-04 @ 00:17:14
Idag har lillasyster Jojjo varit här hela dagen & ska sova här i natt tillsammans med Evve. Anledning? Brustet hjärta! ;(
Hennes sambo vet inte om han vill fortsätta tillsammans med henne, vet inte vad han känner eller vill. Han har inte hört av sig sen i eftermiddags vid 15 tiden... Det är ju liiite väl sent påtänkt att man inte vill fortsätta tillsammans med den man lever med när denne är höggravid!! :O

My god!!! Hon har varit sååå ledsen idag att även mina tårar kom vid ett tillfälle. Jag kunde känna hennes smärt, hennes förtvivlan, hennes sorg & oro. Jag kände mig så förbannat maktlös!!!

Hur mycket jag än höll om henne, tröstade henne så räckte det inte till... inte den här gången... :(
Hur lagar man ett brustet hjärta på ens lillasyster :question:

Nå ja... får se vad som händer & sker imorgon... Hon ska eventuellt stanna kvar ett par dagar.. Evve åker till lillasyster Jessica imorgon & kommer hem på fredag igen. Passar bra nu när det är som det är.. Evve är redan ett oroligt & stressat barn så det räcker. Men nu blir hon extra orolig när hennes mamma uppenbarligen inte mår bra alls. :S

Men som sagt det återstår att se vad som händer imorgon.

Nu är klockan aaaalldeles för mycket & det är hög tid att släcka ljuset & sova bums!

Lovisa ska till dagis imorgon, så Evve har ensamrätt på sin moster ett antal timmar..  :)

Nu: Sova
Senare: Snarka ljudligt ;)

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0