Enn fin fin blogg & en bra, mycket bra dag idag!

2009-03-05 @ 23:15:31
Well, well...! Nice blogg jag har fått!!! :D I liiiike...! Tackar, tackar du snälla som har gjort denna åt mig! :thumbup:
Tack för suprisen my hot sexy mama :rolleyes:! Jag ääälskar den!! :love:

Idag har varit en bra dag, en mycket bra dag!!! :D

Varför??? Jo för att flera saker börjar falla på plats. Pratade med facket idag & om trygghetesrådet. Bådar gott om det värsta skulle hända mig när det kommer till min anställning, skada & f-kassan.
Sen gjorde jag ett intressetest för att se vad jag skulle passa som på jobbet. Jag svarade på 156 frågor :O!

Sen fick jag ett par papper med maaaassor förslag! Jösses jag visste inte att det fanns så mycket valmöjligheter inom olika jobbkategorier. Riktigt kul faktiskt!!!

Sen kommer vi till försäkringsbolaget som är inblandat när det gäller min skada. Där fick jag det bekräftat det jag redan hade misstänkt en tid. Att de är extremt svåra att ha att göra med! Näst intill omöjliga... Men jag har en lösning på det med, där jag kan bemöta dem med största & bästa motstånd för att få rätt i den här saken en gång för alla.

Det var inte jag som körde på mig själv med bil, jag bad inte om det, jag har inte gjort nått fel. Det var han som körde på mig på ett övergångstället som är skyldig, han som smet från platsen... INTE JAG!!!

Det här handlar inte om pengar. Det handlar om vad som är rätt & fel, vad jag har rätt till, vad jag har fått genomlida under alla dessa år med skadan han orsakade. Alla förbannade operationer som inte har lyckats helt & hållet. Alla mediciner, värken, sjukhusbesöken, sjukgymnastik, begränsningar osv...

Det handlar om min framtid också i allra högsta grad!

Men nu är bollen i rullning & jag är jätteglad över det :thumbup:

♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥

Idag gjorde vi raggmunk till middag jag & Lovisa. Vi använde matberedaren för att riva all potatis herre jisses vad bra det var!!!! Inget mer rivandes för hand, jag är kär i min matberedare nu :love:!

Sen kom Jojjo med sambo hit för att få låna alla möjliga bebis tillbehör så som väggskötbord, barnstol, sängkläder osv...

Jenny kommer till mamma imorgon & ska stanna hela helgen. Kanske bebis vill komma då?!?
Kanske att hon & jag skulle gå i genom lite bebiskläder då också. För det närmar ju sig faktiskt förlossning snart :)

Men jag ska ta & ta upp fläskfilén ur frysen som vi ska ha i morgon. Vad vi ska ha till råder det delade meningar om i det här hushållet. Men jag skulle tro att det är jag som vinner den striden, det är ju moi som lagar maten! Då lagar jag alltså vad jag vill ha :rolleyes:... *skrattar*

Men nu ska jag ta mitt illamående, som vanligt, & försöka sova... helst innan klockan slår 00:00...
Man kan ju alltid försöka i alla fall... :)

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

jappsi japp damen min, nu är det fint här ;)

2009-03-06 @ 00:53:11
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0