En chock!!

2009-03-11 @ 21:56:58
Idag när jag satt & läste corren fick jag en chock!!! På BB-annonserna fanns en mycket nära vän till mig med :O!
My gooood jag hade ingen aning om att hon hade fått barn!!!

Jag vet att det innebär att vi inte har pratat med varandra på evigheter & hur kan jag då kalla henne en nära vän?
Enkelt! Vi är alltid nära vänner även om det i bland går långa perioder då vi inte pratar med varandra eller umgås. Men vi är & förblir nära vänner oavsett.

Så det var en trevlig chock :D!
Imorgon ska jag leta reda på hennes telefon nummer & ringa henne... hehe..

Lillasyster & bebis (jag måste ta reda på vad hon ska heta...) får fortfarande inte åka hem. Den lilla har blåsljud på hjärtat samt en infektion. Så nu skulle de flytta till en annan avdelning där hon skulle få penicillin. Lilla tjejjan då... knappt nyfödd & redan sjuk & får penicillin.. Hoppas de får komma hem snart..

Borsta tänderna innan Law & Order börjar.. Sen blir det tveklöst bingen!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0