Du ljuva underbara tystnad!!!

2009-03-10 @ 22:17:15
Nu är hon här, min lilla systerdotter. Hon föddes klockan 15.35 var 52cm & vägde 3320g. Jag längtar så efter att få hålla henne, pussa på henne & lukta på henne.. Min tredje lilla skatt i syskonbarnskaran (hjälp vilket långt ord), snart kommer den fjärde med :D.

Idag har det varit hålligång sen klockan 6.20 & nonstop :S! Lovisa har inte varit på världens bäst humör idag men å andra sidan så har varit sååå otroligt trött. Hon somnade inte förrän klockan 20.30 cirka & gick upp idag 6.20... så det är ganska förståligt att hon inte har varit särskilt sammarbetsvillig idag.

Sen kom Jojjo med familj & hjälpte oss slänga allt skräp på baksidan, men nog fan ligger granhelvetet kvar :O!!! Ska jag slänga den innan sommaren??? Vem vet??? ;)

Sen har det varit hög decibell & fullt ös medvetslös hela eftermiddagen & kvällen. Enkido & Lovisa var sååå trött nu ikväll att ingenting var bra.

Enkido ville inte sova här, han ville till mormor & mamma.. min lille kille så ledsen han var. Så vi ringde mormor för att säga godnatt men det hjälpte inte alls, sen fick han prata med mamma & även höra lillasyster i telefon, då blev han någolunda lugnare. Men direkt efter att vi avslutat samtalet så blev han lika förtvivlad igen... Men jag lyckades lugna ner honom & han & Lovisa tvärslocknade bådad 2 med varsin vällingflaska i munnen :O!

Imorgon blir det lite körigt, jag har KBT klockan 10 & den är 2 timmar denna gång då vi ska göra exponering, vilket jag bävar lite för... :S. Men Lovisa ska till dagis klockan 9 & Enkido är kvar här samt att vi inga vinterdäck har & det snöar massor... Återstår att se hur jag gör imorgon...

Imorgon ringer Dr Adolfsson också. Han kommer att gå i taket när jag berättar vad f-kassan har sagt & vad de kanske tänker göra. Detta kan bli väldigt intressant... :rolleyes:

Jag hoppas Jenny hämtar Enkido själv imorgon så vi alla här får chansen att ta oss en rejäl titt på underverket :D. För inte tror hon väl att hon kommer undan så lätt?!? Icke då...!

Här är hon underverket! Så otroligt söt! Jag längtar ihjäl mig efter henne!

Men nu är det tid nog att hoppa i sängen... för knoll & tott kommer garanterat vakna lika tidigt i morgon med... :S
Sov till 7-8 som normala barn vettja...!

God natt..

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0