Du får inte...

2009-03-08 @ 11:22:10

Du får inte knacka på min dörr
Om du inte är beredd att komma in
Du får inte göra om mitt namn
Och börja kalla mig för din
Och du får inte vandra på min väg
Utan att visa mig ditt mål
Och inte stjäla av min godhet
För att fylla upp ditt hål

Och du får inte riva mina murar
Som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
Så att jag kan somna tryggt
Och du får inte ha mig som en dröm
När jag vill va din verklighet
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet

Men du får ta den tid du behöver
För att förstå vad är det du vill
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
Så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade
Oss själva, kan få gro

Du får inte andas på min panna
Och inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för
All den oreda du ger
Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart

Du får ta den tid du behöver
För att förstå vad det är du vill
Vad är det du vill?
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
Så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade
Oss själva (kan få gro)

Du får ta den tid du behöver
För att förstå vad det är du vill
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
Så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade
Oss själva kan få gro

Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart

Sonja Aldén.

Idag fick jag sovmorgon till klockan 10 :) det gillade jag! Lovisa har tydligen varit vaken mellan 3-5 i natt. Jag har inget märkt kan jag säga för jag är i koma så dags på dygnet. Jag vet inte varför hon var vaken... :question:

Sen har hon börjat med nått nytt...:S Hon vägrar gå på toaletten själv. :O Jag ska vara med henne hela tiden annars går hon inte. WHY???

Varför gör hon så??? Hon har aldrig annars haft problem med att gå på toaletten ensam... men nu vägrar hon & säger 'mamma du får inte lämna mig, du måste vara här!' WHYYYY???

Jag små barn är allt en gåta emellanåt :S
Kanske allt det här med toalettbesök & kissa på sig upphör när hennes mostrar har fått sina bebisar. :question: Det kanske handlar om att vara bebis... Det är ju mycket bebis prat här hemma... så det skulle inte förvåna mig om det hängde ihop på nått sätt.

Jag har gått upp i vikt!!! Ökad muskelmassa!!! Very happy!!! Det var evigheter sen jag kände mig glad över att ha gått upp i vikt! Men för första gången på mer än 15 år så är jag faktiskt rakt i genom glad över detta. Efter en lång tid med ätstörningar så kanske jag kan börja acceptera min kropp & tycka om den som den är.

Till skillnad från många andra så har jag mycket gratis, men inte ens när jag vägde 35kilo så var jag nöjd :O. Men nu börjar sakta men säkert att gilla mig själv igen ;).

Jag har ju faktiskt nått som betyder mer än den 'perfekta kroppen', min älskade dotter! :love: Hon betyder allt för mig!!

Men nu är det slutsvammlat för ett par timmar. Nu kallar hemsysslorna på mig :)!
Imorgon bär det av till smärt & rehab... :S

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0