Det suger!!!

2009-03-23 @ 22:44:10
Hela dagen har gått åt till att vara osams med S... Orsaken tänker jag inte delge här, det är alldeles för privat som det känns just nu. De sista timmarna har vi inte pratat alls med varandra mer än det nödvändigaste som te x det ringer i telefon... det är till dig... Lovisa vill dig nått... mer än så är det inte.

Det gör mig varken till eller från om jag ska vara helt ärlig. Sen är det väl inte nån behaglig situation precis. Men, men läget är som det är... för närvarande..
Så innerligt trött på allt just nu. Det står mig långt upp i halsen & jag har sån god lust emellanåt att bara skrika rakt ut för full hals. Inte för att det skulle förändra situationen men kanske lätta lite på trycket ;).

Det där med att inte somna osams... eller hur?!!

Fungerar inte här kan jag säga!

Men, men....

Kollade ut för en liten stund sen & fick en smärre chock... Vilket snöoväder :O! Hallå ja, vart tog våren vägen???
Ja den försvann som en avlöning minst sagt. Och det förbannade lappmöglet lägger sig också... GAAAAH!!!

Ge mig vår innan jag blir deprimerad... :rolleyes:

Men om snö eländet är kvar ett tag ska jag ta med mig Lovisa & åka lite pulka samt göra snögubbar om det är sån snö vill säga.

Faan jag som var så förbannad idag att jag avböjde frågan om att åka & handla... nu kan vi absolut inte handla..:S Varför? 1. För vi fick punktering på ena framdäcket igår kväll :thumbdown:
2. Vi har fortfarande inga vinterdäck (trodde inte heller att det skulle komma mera snö då...)
3. Vi är korkade som inga vinterdäck har.
4. Samma som punkt 4... :rolleyes:

Ikväll är jag ovanligt rapp i käften, kan det bero på mitt häftiga humör kanske & min osämja med S??? :rolleyes: Kan var så... vem vet...

Nu: fortsätta mitt intelligenta konversation med fröken T på msn...  :D
Senare: Sova så klart så jag orkar fightas i morgon också... ;)

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Miss T

puss och kram darling, hoppas du får sova gott. och du spar inte på krutet ;)

jag finns här för dig , alltid

2009-03-23 @ 23:43:15
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0