BVC!

2009-03-26 @ 11:18:09
Klockan 12.15 har vi tid på BVC med Lovisa. Ska kolla om det är en sten som sitter i hakan efter olyckan igår. Det verkar inte bättre i alla fall..

Jag fick i alla fall ta bort hennes plåster i morse med målet att sätta dit ett nytt & rent plåster. Men vi satte aldrig på nått plåster utan jag tog med plåstret till dagis. Så vi får väl se om hon har satt på nått plåster när vi hämtar henne snart.

Hon kommer bli jätteglad för att få åka till "doktorn" idag. Hon gillar ju att leka doktor min tös.. gärna ge sprutor :S. Mamma svimmar så fort hon ser en spruta vare sig det är live eller på tv så tuppar jag av! :O
Varför??? Vet inte... sprutor gör mig bara svimfärdig.. :|

Nu: Fixa i ordning mig
Senare: Plocka upp dotter på dagis!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0