Busfabriken med alla syskon & syskonbarn!

2009-03-01 @ 09:18:43
Heeeeello! Det kommer bli livat värre idag på busfabirken när alla vi syskon med barn ska dit. Det är ju syskonen bus & jävelskap som ska dit ;). Det kommer att bli decibel skithög där idag när vi anländer :D.
It's going to be sooooo much fun there today, yes! :thumbup:

Så har vi Herr Panikångest också :S jag misstänker att han tänker följa med till busfabriken idag. :( Han har en tendens att tjuvåka på mig den jäkeln :S Jag kan ju försöka eliminera honom med hjälp av tablett X... men jag har ju klarat mig i flera dagar nu utan tablett X & det känns så bra. Det är inte det att jag är beroende av tablett X, den risken är ganska minimal, men jag tar den alltid när jag ska åka nånstans i rädsla för Herr Panikångest. Vill inte chansa på att han dyker upp så jag tar tablett X i förebyggande syfte. Men nu har jag låtit bli den helt & hållet i flera dagar. Varför? Det vet jag inte riktigt varför jag har gjort... :question: Jag bara slutade helt enkelt!

Men jag tror inte jag klarar mig idag helt utan tablett X, men jag hoppas att jag gör det! :) Det vore ytterligare en seger i kampen mot Herr Panikångest.:thumbup:



Nu är det så gott som bestämt att nu i veckan ska jag ringa Vetrinär P. Bergling & boka en tid för att avliva min älskade dogg... ;( Igår natt så hade jag så svårt att somna, tårarna var nära till hands hela tiden. Att veta att snart så är hans tid förbi gör mig så ont i hjärtat att det är outhärdligt! Jag kommer att sakna honom så oändligt mycket, det kommer att bli så tomt utan honom här hemma. Inga tassar som hörs mot parkettgolvet i vardagsrummet, ingen snarkande dogg i sin korg, inga stolleryck från honom när han blir tokglad för ingenting. Bara en outhärdlig smärta, enorm saknad & ett enda stort tomrum, det är vad som blir kvar... ;(

Minnen kommer attid att finnas kvar likaså alla foton på honom... men inte han själv... 15½år...
Han ska aldirg behöva lida det har vi lovat honom & det står vi fast vid även om det gör ont. Men bara tanken på att han inte kommer att finns kvar gör att det känns som om jag ska kvävas...!

Igår kväll lyfte vi upp honom så han fick ligga i våran säng... det brukar han inte få göra, dels för att det blir så äckligt i sängen & för att han fäller så in i helsike. Dessutom har han ju blött till & från ur munnen ganska kraftigt så därför har han heller inte fått vara där. Men igår när han fick det, vad han myste! Oj oj oj :) Man kunde ju tro att han skulle ligga tätt, tätt intill husse som står högst upp på listan, men icke. Han la sig på MITT täcke som vanligt. Mitt täcke är mycket mysigare än husses. Mitt är duntäcke & det kan man 'borra' ner sig i ordentligt :) Där låg han i flera timmar innan han vill hoppa ner. Nu ligger han i sin korg & snarkar högt, med en örat rätt upp & emot korgkanten :)
Åhhh min dogg!!! Min älskade lilla T-gull ;(



Varför känns det som om det är ogjort arbete när man har dammsugat här hemma? Det hinner fasen i mig inte vara rent många sekunder innan det ser förskräckligt ut igen:question:
Gaaaaaaaaaahh!!! :mad:

Nåväl... det är ju bara att dammsuga på & vara glad! Och det känns ju lite fånigt att säga att det är ju den årstiden då man får dammsuga väldigt mycket pga allt grus osv... men jag ska säga det att sommaren är minst likadan! Då är det en massa gräs till förbannelse & äckliga spindlar!!!

Finns det inget medel man kan spreja på vårt staket som håller dom små äcklena bort???
Några tips???
Jag avskyr dem verkligen, ett tag var jag på väg att flytta här ifrån pga dem!

Jag är evigt tacksam för tips hur man håller den någolunda bort...!
UGH!! ;P

Creepy, creepy... *ryser*

Nu ska jag ta tag i operation stor röj igen tror jag...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0