Ännu inte hemma..

2009-03-12 @ 22:14:07
Pratade med mamma för en stund sen & hon sa att Jenny fortfarande var kvar på sjukhuset med bebisen. De har tagit ännu mera prover på flickebarnet. De misstänker att hon har lunginflammation.. :O.

Stackars liten... redan så sjuk & bara 3 dagar gammal.. ;(

I alla fall så verkar det som hon ska heta Enya... inte Alexia! Fint namn Enya... :) Jag undrar när jag ska få pussa på henne :rolleyes:

Hoppas att hon blir frisk snart... mosters lilla tjejja. Moster har ett stark behov att pussa & klämma på dig :D.

Idag har jag städat & donat... Lovisa har fått sin cykel & har varit ute & cyklat lite grann. I morgon ska hon få cykla till dagis om det inte är mängder med snö vill säga. Det har ju börjat snöa igen :S.

I morgon har jag en spelning kl 14..! Nice! I like...!

Men nu måste jag starta om dator för MSN pippar mig idag :mad:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0