Tonåring på nytt? Gaaaahhh!!!!!!!

2009-07-02 @ 11:23:50
Jag påminner om en hormonstinn jävla fjortis!!! Med tonårsfinnar överallt!!! Gaaaahhhh!!!!!!!!!!! Jag hatar dom! :mad:

Jag hade aldrig problem med sånt i tonåren, aldrig rättare sagt. Men nu vid 31 års ålder då jävlar kommer de små asen.. överallt! Whyyyyy????? Och ont gör vissa... :S.

Jaha men då är det väl lika bra att köra på fjortis linjen då nu när jag ändå har en massa tonårsfinnar & hormoner som löper amok i kroppen. Det är bara en rejäl fylla på billigt skit vin & lite hångel i nån buske som fattas! *skrattar*

Nej jag har inget emot fjortisar, jag vet ju hur det var själv ;).

Men jag har en massa emot mina finnnar gaaaaaaahhh!!!!!!!!!!

Nu ska jag göra mig klar för att ta dottern till dagis för att sen fara till motala med lillasyster!

T min älskling!
Hoppas du har haft en bra dag på jobbet gumman, vi hörs senare ikväll.
Lite msn hångel *hångar upp*!

Pöss pöss!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

oh thnx darling att du nämner mig i ditt inlägg. Jag har haft det jättebra på jobbet igår. Jag svarade inte på msn igår för jag somnade vid CM i soffan och hade världens jobbigaste dröm. Hela livet gick i spillror om detta jag drömde skulle ske :(

2009-07-03 @ 16:04:37
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0