Storstädning, storhandling...

2009-07-27 @ 10:50:44
Idag är det storstädning, storhandling & tvätta som gäller! Efter det kommer matlagning & första träningspasset på länge. Satan i gatan vad jag har tvätt :O!!!

Imorse var jag så trött, så trött... tack & lov för att Lovisa var världens mysigaste & ville ligga brevid mamma i sängen & titta på barnprogram! :love: Det gjorde att jag fick sova till 10 vilket passade mig utmärkt! Tack mammas underbara älskling! Mysigt värre! ;)

Jag hoppas på uppehåll ute så jag kan hänga en del av all tvätt på torkvindan för då torkar det på nolltid :). Men det är väl toppchans på att det pissregnar till & från hela dagen bara därför :(.

Men nu ska jag ta på mig städar kläderna, ladda spel listan & sen jääävlar blir det röj av här! :rolleyes:

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Jessie

duktig du är!

2009-07-27 @ 11:24:06
URL: http://perssika.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0