Sommardagis!

2009-07-09 @ 09:51:46
Idag började Lovisa på sommardagiset Ankaret! Ojoj så fint där var :bigeyes:. Och inte tala om stort!!!

Hon var lite blyg så jag stannade en stund hos henne men när jag väl gick sen så gick det bra :). Skönt det, för jag klarar inte riktigt av när hon blir så där ledsen när man går. Det är som om nån har satt kniven i hjärtat på mig & vrider om. ;(

Sann moderskärlek :)!

Jag tror doggen vill ut eller så vill han hångla med mig ;). Vem vill gå ut i det här skitvädret??? Förmodligen han... :rolleyes:

Idag bär det av till Motala! Lillasyster kommer & hämtar mig så åker vid straxt efter 16...

Okej.. doggen gör sig påmind... får väl ta ut honom i ösregnet då :S!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0